Türk bir markanın yıllardır satışa sunduğu kakaolu bisküvinin adının değiştirilmesi için kampanya başlatıldı. Avrupa’dan sonra Amerika’nın New York şehrinde de ‘Mola’ ismiyle satılıyormuş. #usnews #amerika
Negro mu Mola mı?
Negro mu Mola mı?
Reviewed by abdpostbilgi
on
Ocak 31, 2021
Rating:
Hiç yorum yok: