test

Negro mu Mola mı? 


Türk bir markanın yıllardır satışa sunduğu kakaolu bisküvinin adının değiştirilmesi için kampanya başlatıldı. Avrupa’dan sonra Amerika’nın New York şehrinde de ‘Mola’ ismiyle satılıyormuş. #usnews #amerika
Negro mu Mola mı? 
Negro mu Mola mı?  Negro mu Mola mı?  Reviewed by abdpostbilgi on Ocak 31, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.