Yazar Fatih Polat yaklaşık 1 sene önce Covid-19 virüsünün ilk çıktığı yer olan Çin'in Wuhan şehrinde yeni bir salgın hastalığın daha türediği haberini veriyor. Polat'ın haberine göre; Wuhan Viroloji Enstitüsü uzmanlarından Shi Zhengli, Güney ve Güneybatı Çin'deki yarasaların, insanlara bulaşabilecek başka korona virüsler daha taşıdığını söyledi. #usnews #amerika
Çin'de Covid-20 Mi Çıktı?
Çin'de Covid-20 Mi Çıktı?
Reviewed by abdpostbilgi
on
Aralık 16, 2020
Rating:
Hiç yorum yok: