George Floyd'u ölümüne neden olan polis memuru Derek Chauvin’in 1 milyon dolar kefaletle serbest bırakıldığı açıklandı. Amerika ilk sırada olmak üzere birçok ülkede insan hakları savunucularını öfkelendiren ve geniş çaplı protestolara sebep olan siyahi George Floyd'un öldürülmesi olayında yaşanan bu gelişme tüm dünyada şok etkisi yarattı.
Floyd'un Ölümüne Sebep Olan Polis Serbest Bırakıldı
Floyd'un Ölümüne Sebep Olan Polis Serbest Bırakıldı
Reviewed by abdpostbilgi
on
Ekim 08, 2020
Rating:
Hiç yorum yok: