Pandemi ülke çapında yayılmaya devam ettiği için Mississippi şimdi herhangi bir devletin en yüksek koronavirüs hastaneye yatış oranına sahiptir. Haber sitesi Mississippi Bugün ilk olarak COVID İzleme Projesi tarafından derlenen ve güncellenen verilere atıfta bulunarak yüksek oranda hastaneye yatış oranını bildirdi . Şu anda, güney eyaletindeki hastaneye yatış oranı yaklaşık yüzde 31'dir ve 1.073 enfeksiyondan 332 kişi hastaneye kaldırılmıştır.
MİSSİSSİPPİ DE,COVİD-19 NEDENİYLE HASTANEYE YATMA ORANI %31
MİSSİSSİPPİ DE,COVİD-19 NEDENİYLE HASTANEYE YATMA ORANI %31
Reviewed by abdpostbilgi
on
Nisan 04, 2020
Rating:
Hiç yorum yok: