Amerika Birleşik Devletleri'nin Florida eyaletine bağlı Miami Belediye Başkanı Francis Suarez COVID-19 testi pozitif çıktı. Florida sağlık yetkilileri, Miami Emniyet Müdürü Jorge Colina'ya belediye başkanıyla sık sık etkileşimi nedeniyle kendi kendini tecrit etmesini söyledi.
Miami Belediye Başkanına Corona Virüsü Bulaştı
Miami Belediye Başkanına Corona Virüsü Bulaştı
Reviewed by abdpostbilgi
on
Mart 14, 2020
Rating:
Hiç yorum yok: